T?zpiros Rettenet
Szöveges ítélet
Máig is használom, szeretem a vénséget. Persze együtt kell élni vele. Utazás közben a legnagyobb hiba: hangos. Rádiót nem érdemes venni bele, ha az ember nem ablakrobbantó módon szeret zenét hallgatni. Gyorsulása kb egy reumás csigáé, de 90-100-al lehet vele utazni, kimegy vele a világból. 120-125 körül viszont vége van, nem versenyló. A magas fogyasztáshoz (amit S100-as karburátorral és kis fúvókákkal le lehet nyomni 6 l környékére) kis tank párosul, ezért nem árt vagy pótbenzint vinni, vagy ismerni a választott útvonal kútjainak elhelyezkedését. A farmotor kezdetben többször megviccelheti az embert, de ezt meg lehet tanulni. F?leg télen okozhat problémát a vehemensebb sof?röknek. Viszont a hátul a súly-hátul a hajtás elrendezés miatt mindenhonnan kimászik, jégen elindul, hóban nem akad el.
A hely elöl elég kényelmes, (jó kis KGST kagylókkal), hátul viszont nagyon sz?k. Bár a gépkönyv itt legalább ?szinte: ülések száma 2+2 pótülés.
Van pár dolog, amit meg kell hozzá tanulni: párás id?ben lenedvesedhet a trafó. Fellazulhat a gyújtókábel. 1000 km-n nem sok a 8 dl olaj. El?zni csak kell? el?relátással. A váltó néha nem szereti a hátramentet. Végül: 70-nél nem kapcsolunk 4-b?l 3-ba, mert csak a zaj lesz nagyobb, a gyorsulás nem...
Törötten vettem, a lehet?ségeimhez képest össze lett rakva, de van pár visszamaradott hibája, amit egyenl?re nincs pénzem orvosolni. Átesett egy motorcserén is. A tervek szerint most már a családban marad, remélhet?en hamarosan nyugdíjba megy és átesik egy kiadósabb ráncfelvarráson.
(a kép illusztráció, de az enyém is ilyen.)
Hibalista
- vízpumpa, trafo, index, feszültség szabályzó, üzemanyag szintjelz? jeladó, termosztát
- Árat nem írtam, bontója válogatja. Bagó. Mikor megvettem lukas volt a h?t?. 5000Ft-ért javították. (ezt még lehet, rézb?l van) Ez már egy nagyobb tételnek számított az alkatrész listában.
Ide hordtam szervizbe
Budakalász, Liliom u.
Szekszárd, Autó klub
Bonyhád, egy mester a Perczel Mór utcában
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Egyszer márkaszervíz: szintén Szekszárd. Na, oda többet soha
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1973 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 1 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Ford, Skoda |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |