A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 110r (1970-1982)

110r 110R 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

T?zpiros Rettenet

Szöveges ítélet

Máig is használom, szeretem a vénséget. Persze együtt kell élni vele. Utazás közben a legnagyobb hiba: hangos. Rádiót nem érdemes venni bele, ha az ember nem ablakrobbantó módon szeret zenét hallgatni. Gyorsulása kb egy reumás csigáé, de 90-100-al lehet vele utazni, kimegy vele a világból. 120-125 körül viszont vége van, nem versenyló. A magas fogyasztáshoz (amit S100-as karburátorral és kis fúvókákkal le lehet nyomni 6 l környékére) kis tank párosul, ezért nem árt vagy pótbenzint vinni, vagy ismerni a választott útvonal kútjainak elhelyezkedését. A farmotor kezdetben többször megviccelheti az embert, de ezt meg lehet tanulni. F?leg télen okozhat problémát a vehemensebb sof?röknek. Viszont a hátul a súly-hátul a hajtás elrendezés miatt mindenhonnan kimászik, jégen elindul, hóban nem akad el.
A hely elöl elég kényelmes, (jó kis KGST kagylókkal), hátul viszont nagyon sz?k. Bár a gépkönyv itt legalább ?szinte: ülések száma 2+2 pótülés.

Van pár dolog, amit meg kell hozzá tanulni: párás id?ben lenedvesedhet a trafó. Fellazulhat a gyújtókábel. 1000 km-n nem sok a 8 dl olaj. El?zni csak kell? el?relátással. A váltó néha nem szereti a hátramentet. Végül: 70-nél nem kapcsolunk 4-b?l 3-ba, mert csak a zaj lesz nagyobb, a gyorsulás nem...
Törötten vettem, a lehet?ségeimhez képest össze lett rakva, de van pár visszamaradott hibája, amit egyenl?re nincs pénzem orvosolni. Átesett egy motorcserén is. A tervek szerint most már a családban marad, remélhet?en hamarosan nyugdíjba megy és átesik egy kiadósabb ráncfelvarráson.

(a kép illusztráció, de az enyém is ilyen.)

Hibalista

- vízpumpa, trafo, index, feszültség szabályzó, üzemanyag szintjelz? jeladó, termosztát
- Árat nem írtam, bontója válogatja. Bagó. Mikor megvettem lukas volt a h?t?. 5000Ft-ért javították. (ezt még lehet, rézb?l van) Ez már egy nagyobb tételnek számított az alkatrész listában.

Ide hordtam szervizbe

Budakalász, Liliom u.
Szekszárd, Autó klub
Bonyhád, egy mester a Perczel Mór utcában

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Egyszer márkaszervíz: szintén Szekszárd. Na, oda többet soha

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1973
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 1
Megbízhatóság (5) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? Ford, Skoda
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 110r 1970

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)