Atomvillanás
Szöveges ítélet
Az egész a Gran Turismo Nevű játékkal kezdődött 1998 ban, amikor beleszerettem egy életre a Japán Legendába. Elötte is Japán autó párti voltam mindíg is, az egész családba mindenkinek Hondája van sőt nálunk is mai napig egy Accord Type-S a mindennapi jármű. (amit egyébként nagyon -nagyon szeretek) Egyszerűen nem tudok nem szuperlatívuszokban nyilatkozni, az autó minden egyes porcikájáról, kezdve a slusszkulcstól a kipufogó végéig. Valószínűleg ez betudható a nem kicsit elfogult véleményemnek, de mivel ez az autó volt álmaim nemtovábbja úgy erőben mint mindenhogy, ezért ne haragudjanak meg rám ezért ennek a soroknak az olvasói.Mivel az én Specifikációim által lett vásárolva az autó ezért azt kaptam az utolsó csavarig amit szerettem volna, 0,4 mp el gyorsabb mint egy F430 Ferrari 400m en...ez meglehetősen sok dolgot megmagyaráz miért is ez volt minden amit számomra a Supersportkocsi jelent. Mivel a GT-R szinte minden porcikájában meg lett erősítve a nagyon erős gyári alkatrészek ellenére , muszály volt az autó erejéhez módosítani mindent, hogy "kiautózható" legyen. Az élményhez hozzátartozik, hogy gyakorlatilag már előtte való nap fülig ér a szám hogyha tudom , hogy másnap beleülhetek... olyan amikor a kezembe veszem a kulcsot mint amikor kissrác koromban a karácsonyt vártam.. Most, hogy felnőttem és meglett a GT-R "mindennap karácsony" ...Mindíg felnézek az égre és Hálát adok Istennek, hogy ilyen autóm lehet...
Jellegzetes köhögő , mély , morgó hang ami fogad miután elfordítom a kulcsot.. csörgést érzek alulról, normális,.. a dupla tárcsás versenykuplungnak köszönhetően ami egy laikus számára olyan hang lehet, hogy mindjárt szétesik, de ez a gyakorlott emberkéknek, szinte muzsika...
A sor 6-os motornak jellegzetes morajlása hallatszik mihelyt hozzá érek a gázpedálhoz... és a többi már szerelem a javából...ha leellenőriztem az összes műszert melegítés után természetesen, (kb 10 perc) pl olajnyomás a turbóban és a motorban, vízhő és olajhőfok, töltés, kipufogo hőmérséklet... szépen lassan ráléphetek kicsit masszívabban a gázpedálra ami szerénytelenség nélkül mondva inkább egy hyperhajtóműhöz hasonlítható, amikor megjön a nyomás, a hatalmas turboba.. elérve a 4000-4500 körüli fordulatnál kezd a töltés megjönni amiről "feltünésmentesen" hangot hallatnak a HKS dupla lefújószelepek, a mellettem lévő kb 300 méteres körben , hogy ami itt érkezik az nem egy hétköznapi autó...és ami utánna jön,....az valami elementális.!! Az eddigi vélemények alapján akiket már vittem az autóval egy pár volt a legemlékezetesebb akik megfogalmazták az élményt.
A srác akit Arnoldnak hívnak ahhoz hasonlította a gyorsulást amikor Chewbakka a Star Wars-ból felbőg a Falcon pilótafülkéjében és feltolja az összes kart a műszerfalon, majd ezt követően megnyúlnak a csillagok,...:))))
A felesége pedig felsikított az autóban , hogy Apa!!! ( mármint Arnold) --olyan szex lesz az éjjel mint az állat-- folytatja, majd miután kiszállt a következő mondat hagyta el a száját: Mostmár le is lőhetnek,..akár... De egy másik kedves barátom (F. Laci) például egyszerüen csak azt mondta, hogy ez az autó egy fegyver... hát tömören ennyi... remélem át tudtam adni az érzést.
üdv Boozilla
Hibalista
- vmi alapjárati csövön lazult meg a felső csavar.
Ide hordtam szervizbe
olajcsere : Tomitsu .
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
hibajavítás : Red Sun Service Kft Jugovits István és tsa Zsolt
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 60900 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 17 l |
Előző autója? | Integra Type-R | Következő autója? | R34, R35 V Spec II v. Z-Tune. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |