A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 1.1 (1990-1991)

1.1 jó 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Imádnivaló,büdös ribanc

Szöveges ítélet

Igazából édesapámé a lepra.
Én beszéltem rá a vételre, mert keveset eszik, és cefet jól megy!
Kezdetnek 4 gumit vehettünk rá, pár héttel a vásárlás után, majd kerékcsapágyakat, és hátsó féltengelyt kellett cserélnem.Pár hét múlva jött a döbbenet, 10l-t eszik. Kis úszószint állítás után 8l-t evett, két hétig. Egymás után hatszor kb. Most már nem érdekel senkit a dolog. Elosztófedél csere, gyertyakábelekkel egyetemben + 4 gyertya. Némi használat után(kb 1 hónap) eltört a hűtő beömlőcsonkja(eporapid, sziloplaszt csodákra képes, de csak pár napig), így vásároltunk egy új hűtőt. A kipufogó kivülről tök jól nézett ki, a hangja kissé zörgő, de isteni. Már megszoktam volna a gép lidérces, és váratlan megnyilvánulásait, mikor 110-es tempónál a motorháztető hirtelen kivágódott, és kitakarta az elém táruló panorámát. Pár perces öklözés után, végre le tudtam csukni, és folytattam az utam. Ja, egyébként 1 órával az eset előtt törtem össze a Skoda autómat is.Majd beállt a tél is, hát vettünk téli gumit is. Két nappal később újabb kettőt. A biztonság kedvéért a fékerő elosztó is elkezdett folyni, ezt még nem sikrült orvosolnom. Hogy jót is írjak a lepráról,hát tessék!
Irdatlanúl jól gyorsul, bárkit, bárhol megeszek vele. Régen trabim volt, 601-es, imádtam! Majd egy 601-es kabriom(tramp). Ez ugyanaz, csak jobban megy. A futómű keménysége a régi, csak szarabbúl fogja az utat. Azért a régi jobb volt. Hát ennyi, a többit majd használat közben!

Hibalista

- hűtő csőcsatlakozás eltört, váltó kulissza eltört, motorháztető kinyílt, kuplungpedál furata kiszakadt, kuplung bovden nyúlik, úszószint állandóan elállítódik, fékerő elosztó tömb folyik, benzinszint mérő úszója kilukadt, a műszerfalon a kijelzők néha működnek, hátsó kerékcsapágyak, hátsó féltengely, hátsó kipuffogó dob, stb...

Ide hordtam szervizbe

jómagam, haverok tanáccsal

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1990
Kényelem (3) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 54000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Trabi 601 limusine, Trabi tramp, Skoda 120, Skoda 105 Következő autója? Skoda felísz(felicia)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 1.1 1990

További ítéletek (141 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)