Olcsó, de h?séges sportlimuzin
Szöveges ítélet
Az autót a nagy használtautó-árzuhanások idején vettem, idén ?sszel. Mindíg is Opel párti voltam az egyszer?, de megbízható technika miatt. Ezt a gépet 199 ezer forintért szereztem be, friss vizsgával, vagyis jóformán egy bicikli áráért. Egy 1.8 literes, hengerenkénti befecskendezéses, 101 lóer?s autóról van szó, amelynek tömege 950kg. 1985-ben, mikor még nem kellett katalizátoros autókat gyártani, ugyanez az egynyolcas motorblokk 115 lóer?s volt. 1986 ban, a szabályozott katalizátor miatt már csak 101 lóer?s lett. Ez a blokk van egyébként a kisebbik GSI-ben is. Az autóm 19 éves kora ellenére is olyan robbanékony, olyan er?s, mint egy rakéta. Minden ízében egy jól eltalált, kényelmes, eredeti "nyugat-német" autó. Persze a bels? m?anyagok zörögnek, nyikorognak, a futóm?veket javítani kéne, a kuplung elkopott, a sebváltó rudazat és a kulissza kopott és lötyög, az injektor sem az igazi már, de úgy vagyok vele: a forgalmi lejártáig szolgáljon csak, én nem szeretnék költeni rá. Ha napjainkban gyártanának ugyanilyet, gondolkodás nélkül vennék újonnan.
Hibalista
- lengéscsill. csere, fékbetét csere, vezérm?szíj csere, termosztát csere, h?t? csere, mindezeket rögtön elintéztem a vásárláskor.
Ide hordtam szervizbe
maszek
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 240000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Astra classic 1.4 | Következő autója? | nem tudom |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |