A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chrysler » New Yorker (1989-1993)

New Yorker 3.0 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Öreg de h?séges jószág

Szöveges ítélet

A felesegem kijott ide minnesotaba es 1600 usd-re lealkudva hozzajutott o es baratnoje egy 89-es new yorker-hez.

Az auto garazsban tartott volt igy az evek alatt a rozsda nem ette meg. sot!!! Nem volt legalabbis kivulrol lathato rozsda rajta. hat igen ezek a regi autok ha vigyaznak ra birjak a gyurodest.

Szoval mivel az autohoz nem nagyon ertettek olyan noi megerzes szerint valasztottak. Mo-i viszonyokhoz szoktak igy az elektromos kutyuk es a hatalmas meretek meggyoztek oket hamar. Az auto 13 eves kora ellenere tartalmazott olyan extrakat amiket meg csak lassan lassan vezettek be Mo-on az alap modellekbe. elektromos tukor, kormanyallitas, pohartarto, stb.

Hat megvettek orultek majd egy het mulva az auto nem mozdult. Epp annyi materia volt az aksiba hogy eltavolodjon a kereskedotol aztan annyi. Na ez meg megolhato volt. Igy az auto szepen kibirta a telet. Kenyelmes volt a motort szinte hallani nem lehetett es a minnesotai 20 cm hoban is mar sulyanal fogva is suhant mint egy kiscica.

Aztan jott a nyar es en is megerkeztem. A felesegemmel nekivagtunk a kalandnak. Utazzuk korbe amerikat. Ez elsore remisztonek hangzik es hat utolag ertekelve nem volt minden kalandtol mentes.

Indulas elott szepen mindent leellenoriztem az auton. Folyadekszintek stb. Hat ekkor jott a dobbenes. az autoban bizony nem volt mar tul sok viz. A ket lany beult az autoba eltekerte a kulcsot es nyomas mit tudtak ok hogy valamit is kell tenni az autoba a benzinen kivul.

Na hat bepakoltunk motyot kajat es mar indultunk is. A tortenethez hozzatartozik, hogy ok max 80 mile kb 130 km mentek egyszerre az autoval.

Hat mi az elso nap 3 megallassal lenyomtunk 600 miles-t vagyis majd 1000 km-ert.

Szombat este erkeztunk egy kis varosba. motelt kerestunk es alvas. reggel arra ebredtunk hogy az auto alatt mindenfele szinu pocsolya van. elfolyt hutoviz, valtoolaj minden ami lehetseges volt.

vasarnap autoszerelo nem dolgozik de megprobaltuk. es egyszer csak megjelent a szerelo pedig meg telefont sem ejtettunk meg. hat kiderult valaki mas rendelte oda csak mire odaaertunk addigra elhuzott.

Hat ott altunk az auto lepukkanva csomagok a kocsiban es mi lesz velunk hiszen 1,5 honapos kirandulasra indultunk.

Szerencsenk volt az autoszerelo megtalalta a hibat valami gumigyurut mutogatott. Ami volt vagy 10 usd ujonnan. De hat vasarnap van meg kulfoldiek is vagyunk hat mondta "kedvezmenyesen" 300 usd-t kell adni.

Megadtuk mert mit tehettunk volna. Hat megszerelte es eppen jott le a ramparol amikor nagy csattanas. Ez a nemkomplett elfelejtette, hogy a kocsi meg van ulve mert hatul a csomagtartoban benne az egesz eletunk. Hat eddig a benzin meg nem folyt az autobol. Hat most mar az is folyt.

Na egy karabinerrel megfixalta es mar haladtunk is tovabb.

Az auto a vizszintes utat jol birta. Emelkedo vagyis a sziklas hegyseg mar azonban sok volt neki. Itt kell megemliteni, hogy arra fele nem ugy epitettek utat mint Matrahazara. korbe korbe szepen fokozatosan felefele.
Mehettunk felfele mint ha repulobe ulnenk. Hat ezt a kocsi nem is birta es hogy ne forrjon a viz fel allandoan 2 kanyaronkent 10 perc pihi.

lefele meg a fek melegedett fel. Igy hat a szerpentinen lefele a leheto legkevesebb fekezessel a leheto legyorsabban haladtunk lefele. Kis felesegem meg is tanult vezetni az alatt a par nap alatt.


Az ut fele utan a bal elso kerek ereszteni kezdett. De fujtunk bele ragaszto fixalo habot es utanna mar tartotta magat.

Az ut utolso 4 napjan pedig 2 olajat is megevett a joszag mert valami nem birta a kozel 13000km-es kiruccanast.

Az uton vezettunk naplot. Muszaly voltunk minden fontosabb adatot felirni. Mannyit mentunk egy nap mennyit koltottunk kajara, benzinre stb. Tudnunk kellett mert nem akartunk ugy jarni, hogy lemegyunk floridaba es onnan mar nem lesz penz visszajutni minnesotaba. A szamitasok jok voltak es 1 nappal a tervezett elott meg is erkeztunk epen es egeszsegesen.

Hat innen szamoltam azutan ki, hogy mennyi volt az auto fogyasztasa. Hat meglepodtem mikor a vegen 8,5 liter jott ki!!!
es valjuk meg ez egy 3.3-as motortol 13 ev utan becsulendo

hat ennyi lett volna a beszamolo.

A kovetkezo tortenettel par het mulva jelentkezem mert most egy 94-es Dodge Caravan-ra var egy 1500 miles 2400 km-es tura. De itt legalabb mar ismertek elore az auto hibai, de meglatjuk remeljuk az amerikai autoipar eme remeke sem trefal meg nagyon minket.

udv

Laci

Hibalista

- Akkumulator 40 usd
- gumigyuru 300 usd

Ide hordtam szervizbe

valahol Del Dakotaban

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Mike

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1989
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? 94 Dodge Caravan
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chrysler New Yorker 1989

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)