A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C1 (2005)

C1 1.0 X 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Piros szépségnek öltözve (tech. para)

Szöveges ítélet

...sosem gondoltam, de bizony nyertem egy autót!!
Igy került ez a "kis aranyos" - ahogy barátosnőm mondaná - hozzánk. Szép tűzpiros kis járgány. Akkor most hozzátenném - női szemmel nagyon szép lehet, mivel az utcán sok csaj megnéz(i). Messze jobban, mint akármelyik Bömbös-t. Nekem vhogy a szögletek mindig is hiányoztak róla.
Anyway, meglepően sportosnak tűnik, a kis súlya miatt lehet, illetve h 1 L-es motortól nem sokat vár az ember.. de megy! (persze, azt hittem amig nem ültem egy 200LE-s fenevadban = mostani kipi-kocsim)
Szal. nyert auto, hát szivünkhöz nött. Az alap modelben (ez ilyen volt) még szervó sincs, illetve hátsó üléseken fejtámla (!). Ami jó, h keveset fogyaszt, mindig remekül indul, mindenki mosolyog, aki meglátja, s 4 embernek teljesen kényelmes (nem hinnéd? - próbáld ki!).
Para faktor: a szél "átfúj" rajta, csomtartó felejtős, kanyarban instabil, az ülés 180cm fölöttieknek garantált háti kinzóeszköz. A sebváltója nagyon gáz. Az 1-est néha alig lehet betenni (nekem még épp megy, de a 13-éves ex-BMW-ben ehhez képest precizios volt). Kevésbé meglepő, de a svájci hegyi autopályákon kevésbé szereti az emelkedőket - ilyenkor a kamionok közötti pötyögés jön.
FYI: egy az egyben Peugeot 107 csak az embléma más (nem vicc!), az Aygo pedig csak kinézetre más.
Szumma: okés auto, főleg hölgyeknek. De én az árából inkább vmi mást vennék.

Ilyesmi.. szerethető kis járgány, de nem egy gépészeti remekmű.. uj autok között olcsó, aminek persze van oka is. Inkább egy 3 éves vmi.. legyen Focus (modnom anélkül h Ford fun lennék)

bye,
Holzfreiweiss

Hibalista

- anyaghibás vészvillogó gomb (eltört)
- sebességváltó (igazából ez nem romlott el, hanem ilyen)

Ide hordtam szervizbe

Cham (CH), Herr Ettmüller - nagyon korrekt

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Escort (96 - egy roncs) Következő autója? BMW 3er cabi 1995
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C1 2005 (2005 - 2012)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)