A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C2 (2003)

C2 1.6 VTR Sensodrive 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Esküszöm megfordúlnak utána az utcán!

Szöveges ítélet

Eddig csak pozitív tapasztalatok vannak, egy éve van nálam a kocsi, 20.000 km.-t tettem bele. Használtautó telepről vettem, 1 tulaj, szervízkönyv OK. Sérülésmentesnek hírdették de hamar kiderült hogy volt már fújva-fényezve. Azóta már közeli hozzátartozóim is lendítettek a karosszériás barátaink forgalmán. Szerencsére csak apróbb gitteléssel, festéssel járt a művelet, ja és a cascó mindent fizetett.
Ennek ellenére nem rossz a kocsi, de az összeszerelés minősége tipikus francia ganéj. A 16-os kerekek miatt minden zörög benne, ha rossz úton megyek még a CD-is kiugrik a rádióból. Ha ezt eltudod viselni akkor kárpótól hogy lendületes országúti autózás esetén elég feszes a kocsi, és jól fekszi a kanyorokat.
Az élménybe csak a váltó szól bele, mert a kanyar előtt jóval hamarabb kell visszaváltani, az autómatának idő kell mire kapcsolja a megfelelő fokozatot. Kigyorsításnál végig lehet állni a gázon, akár szabályzásig enged forgatni az autómatika, persze csak manuális üzemmódban.
Hála istennek nincs benne ESP, és ballábas fékezés esetén sem csinál semmit az elektronika (nem veszi el a fordulatot WV, Seat, Skoda) , gázelvételre megindúl a hátulja, de csak kézi üzemmódban szabad hülye módra közlekedni, mert a váltó a legváratlanabb helyzetekben teszi fel a következő fokozatot, aztán várhatód hogy kihúzza az elejét a kanyarból a keresztbe megy a kocsi!
Apropó váltó. Meg kell gondolni a kereszteződésekben és az elágazásokban az akciókat, mivel sokszor előfordúl hogy 2-esben kezdi el a kanyarodást, majd rájon hogy neki több erő kéne és visszavált 1-esbe. A két művelet között eltelik kb. 1-1,5 mp, amíg állsz az elágazásban és a főútvonalon közlekedő autók igencsak közelednek feléd. A váltót egyébként baromi lassúnak tartom, igazi parasztvakítás, csak nőknek vagy töketleneknek ajánlom.
Lehet ennek köszönhető az autó fogyasztása, ami városban stílustól függően 9-10-11 liter.
Menni megyeget a kocsi, ha ráállunk a gázra az autómata 6500 környékén váltja a fokozatokat, ilyenkor megindúl a kiskocsi és egészen 180-190 ig egyenletesen megy felfele.
Egy tankkal kb. 400-500 km.-ert tudok megtenni.
Nagyjából ennyi jut most eszembe.

Hibalista

- Eddig semmi gáz nemvolt, de a negatív ítéletek miatt a váltó nyugtalanít!

Ide hordtam szervizbe

Haver aki márkakereskedésben dolgozik, otthon szervízeli féláron, és még a füzetbe is pecsételget!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? 2107 Következő autója? Impreza WRX Sti
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C2 2003 (2003)

További ítéletek (25 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)