Esküszöm megfordúlnak utána az utcán!
Szöveges ítélet
Eddig csak pozitív tapasztalatok vannak, egy éve van nálam a kocsi, 20.000 km.-t tettem bele. Használtautó telepről vettem, 1 tulaj, szervízkönyv OK. Sérülésmentesnek hírdették de hamar kiderült hogy volt már fújva-fényezve. Azóta már közeli hozzátartozóim is lendítettek a karosszériás barátaink forgalmán. Szerencsére csak apróbb gitteléssel, festéssel járt a művelet, ja és a cascó mindent fizetett.
Ennek ellenére nem rossz a kocsi, de az összeszerelés minősége tipikus francia ganéj. A 16-os kerekek miatt minden zörög benne, ha rossz úton megyek még a CD-is kiugrik a rádióból. Ha ezt eltudod viselni akkor kárpótól hogy lendületes országúti autózás esetén elég feszes a kocsi, és jól fekszi a kanyorokat.
Az élménybe csak a váltó szól bele, mert a kanyar előtt jóval hamarabb kell visszaváltani, az autómatának idő kell mire kapcsolja a megfelelő fokozatot. Kigyorsításnál végig lehet állni a gázon, akár szabályzásig enged forgatni az autómatika, persze csak manuális üzemmódban.
Hála istennek nincs benne ESP, és ballábas fékezés esetén sem csinál semmit az elektronika (nem veszi el a fordulatot WV, Seat, Skoda) , gázelvételre megindúl a hátulja, de csak kézi üzemmódban szabad hülye módra közlekedni, mert a váltó a legváratlanabb helyzetekben teszi fel a következő fokozatot, aztán várhatód hogy kihúzza az elejét a kanyarból a keresztbe megy a kocsi!
Apropó váltó. Meg kell gondolni a kereszteződésekben és az elágazásokban az akciókat, mivel sokszor előfordúl hogy 2-esben kezdi el a kanyarodást, majd rájon hogy neki több erő kéne és visszavált 1-esbe. A két művelet között eltelik kb. 1-1,5 mp, amíg állsz az elágazásban és a főútvonalon közlekedő autók igencsak közelednek feléd. A váltót egyébként baromi lassúnak tartom, igazi parasztvakítás, csak nőknek vagy töketleneknek ajánlom.
Lehet ennek köszönhető az autó fogyasztása, ami városban stílustól függően 9-10-11 liter.
Menni megyeget a kocsi, ha ráállunk a gázra az autómata 6500 környékén váltja a fokozatokat, ilyenkor megindúl a kiskocsi és egészen 180-190 ig egyenletesen megy felfele.
Egy tankkal kb. 400-500 km.-ert tudok megtenni.
Nagyjából ennyi jut most eszembe.
Hibalista
- Eddig semmi gáz nemvolt, de a negatív ítéletek miatt a váltó nyugtalanít!
Ide hordtam szervizbe
Haver aki márkakereskedésben dolgozik, otthon szervízeli féláron, és még a füzetbe is pecsételget!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | 2107 | Következő autója? | Impreza WRX Sti |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |