C2 vs Csúnya szerel?k!
Szöveges ítélet
Az autót nagyon szeretem. A maga 70 lóer?s teljesítményével nem egy idegbeteg ?rült, de azért lehet vele haladni. Városban ideális társ, ha valaki szeret nagyon komótosan haladni és a lába is elég könny? akkor 4,5 literrel is megélégszik százon de nekem még 4,9 alá nem sikerült mennem. Igaz szeretek határozottan haladni. Autó pályán óra szerint 178 volt a vége de 120-tól abszolúte csiga. Viszont jelenthetem hogy 100-110-es tempónál 3,5 literrel megelégszik 100 kilométerenként. Szép kedves és aranyos kicsi kocsi és sok elismer? pillantást és dícsér? szót kapok pedig teljesen széria. Belülr?l nagyobb mint kivülr?l és jól kihasználható az összes hely benne.
A szerviz tapasztalataim szörny?ek. A munkafelvétellel semmi problémám. Nagyon-nagyon kedves éprtelmes és segít?kész a munkafelvev? kolléga. A szerel?kr?l ne beszéljünk inkább. Probálják lepattintani az ügyfeleket mindenféle magyarázattal apró hibákról meg hogy az nem fontos és hogy Te vagy a hülye. Sajnos 3,5 évig voltam márkaszervizes - ugyan nem autóiparban - de a kis kapuk nagyon hasonlóak és a magyarázkodások is ha valami nincs vagy nem tudjuk mi a baj. Egyenl?re a drága fekete kis autóm immár 10 valahányadik alkalommal már két napja pihen náluk. Ett?l független?l nem mondok le róla mert szeretem. Ha mégis elfogy a cérna akkor C4 de remélem ez csak a tervezett 2007-es évben fog megtörténni és nem elöbb.
Mint látható a hiba lista b?vült. Természetesen a bal els? fékbetét mindem bizonnyal az én hibámból ment tönkre ezért 28,000 ft-ért ki is cserélik(ebb?l csak 17700 Ft az alkatrész). Az nem feltün? hogy a 4-b?l 3 fék betétemmel semmi probléma s?t az utolsó kötelez? szerviznél külön megnézték a fékeimet, 18000 Ft-ért mert valamiért ez nem tartozik a garanciába, és akkor azt mondták hogy nincs velük semmi baj. 8000 Km alatt mi történhetett azt nem tudom. Ha valakinek van valami ötlete jelezhetné valahogy!
Egyébként el is felejtettem írni hogy valami folyamatosan zörög az autóban és azért cserélték ki félig az autómat. Egyébként ékszíjtárcsát már másódszor cserélnek. 6 hete csak találgatnak és kicserélték félig az autómat, de szeretnék valami tartós megoldást végre!
Mint írtam a hibáknál mióta nem látta márkaszerviz azóta semmi a kötelezőn kivül. Sajnos azt viszont meg kell jegyeznem hogy a műanyagok erősen elhasználodtak főleg a kalaptartót tartó elem és a hátsó ajtóban található tároló fedlapja. Néztem bontóban de szerintem nagyon drága így marad a kopott törött darab. Még mindig rendben van és elvisz mindenhova még mindig szeretem de sajnos kezdjük kinőni így idén biztos eladom. Már meg is van az utódja.
Hibalista
- Kormánym?, gyári hi-fi, motor h?véd?, fékbetét tartó csavar lelazult, ékszíj, ékszíjtárcsa, automatikus ékszíj feszít?. és a legújabb 30 eKm-nél bal els? fékbetét csere persze csak bal els?
-
- 100000 Mióta nem látott márkaszervizt a kötelezőn kivül semmi.
Ide hordtam szervizbe
2C autó Kft XIV Deés u. 1
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Magán szerviz BP-n csak jókat tudok mondani róluk
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Scirocco | Következő autója? | BMW E46 320D kombi automata |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |