A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Prius (1997-2003)

Prius PRIUS 1,5 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Nem baj az, ha az embernek PRIUSA van.

Szöveges ítélet

Sokáig vívódtam, hogy áradozzak, vagy "csak" minden jót mondjak róla. De inkább áradoznék.
Nekem nagyon bejön a formája, igazán komfortos autó, minden nap úgy érzem, hogy élmény beleülni. Biztos kapcsolatban van ez azzal a tudattal is, hogy egy technológiailag igencsak a világ el?tt járó konstrukcióról van szó, ami mindemellett még igen környezetbarát is, de nem hinném, hogy csak ez.
Ez egy igen barátságos limuzin, ami kényelmes, kezes, a 400nm induló nyomatékával pedig az 1500cm3 meghazudtolóan fürge.

És biztonságos. Megtapasztaltam - sajnos egy figyelmetlen nem férfi autós társunknak köszönhet?en - hogy az NCAP törésteszt a rövid orr ellenére is igencsak pontos eredményt adott. Meg se kottyant az utastérnek az 50+ km/h-ás frontális ütközés. Igaz, a javíttatás id?igényes, mivel készleten a szervízben maximum pótkerék és eü csomag van ehhez a típushoz.
Akinek nem szíve csücske autópályán 200al rohangálni, az értékelni fogja a cserébe kapott városi kényelmet és fogyasztást. (autópályán tartósan max:150-155, városi fogyasztás akár 5 alatt is, de 5,5 az átlag bármekkora legyen is a dugó.)
Nagy sebességnél a szélzaj azért már hallatszik, de végülis ez csak egy "luxus" corolla (lévén, hogy arra az alvázra épült). Csodák nincsenek. Ellenben az utastér tágas és kényelmes, akár 5 személlyel is használható. Ha szükséges zokszó nélkül elvisz egy síboxot is, ami nem árt ha van, mert a csomagtartóból az akkumulátor által elfoglalt kb 50liter tér, id?nként sok utas esetében eléggé hiányzik. De még így is 360 liter, és jól pakolható, mert magas. Állítva is beférnek b?röndök.
A felszereltség nekem pont megfelel, bár talán egy ködlámpa még bekerülhetett volna el?re.

A fokozatmentes automata váltó egy csoda. Ez nem a szokásos szíjhajtásos, hanem egy speciális fogaskerekes megoldás, és ennek köszönhet? talán, de egy élmény vele autózni.

Kényes téma az ár: A vásárláskor egy jól felszerelt Avensist adtak volna pont ebben az árban, amiben nagyobb csomagtér, kb. azonos méret? utastér lett volna, de még felárral se adtak volna tempomatot. Nekem ezek voltak a fontos eltérések. Vesszen a csomagtér, éljen a környezet és a tempomat felkiáltással ezt a csodálatos technológiát választottam. Abban az évben 4. vagy ötödikként ebben a teljesítményhajszoló országban. És nem bántam meg.

Érdemes végiggondolni, hogy a mai napig majdnem 3000 (!) liter benzinnel kevesebbet pöfögtem el (48-52% országút és város egy 2.0-s automatához képest), és pár tonna CO2 -vel kevesebb került ezáltal a környezetünkbe, ráadásul még mindíg élvezem, ha beülhetek az autóba, és jó hallani - illetve nem hallani- a leálló motort a piros lámpánál és a dugókban.

A teljes átlagfogyasztás 6,31 ami az autópálya használatnak köszönhet? els? sorban. Végsebessége 164 így 150-nél már a kiváló CV érték ellenére is van étvágya, f?ként hidegben síboxal a tet?n (8,5-9l). Ámbár egy BP-Insbruck végig autópályára vetített átlagfogyasztás így is alig 7,5 l fölött alakul, ami már nem annyira rossz, f?ként ha az opciók: hideg, box, hajtás, telekocsi... De aki bírja 80-90-el országúton (egyszer 40km-t kipróbáltam, komoly!) az 4 liter alatt is eljárhat a géppel.
Mindenkinek csak ajánlani tudom.

A következ? autóm is Prius lesz, ha tehetem.

Hibalista

- tanksapka nyitó rugó :-), de tényleg!
- hidegindító rendszer tisztítása 75000km után

Ide hordtam szervizbe

Toyota Reálszisztéma

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 78000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Avensis 2.0 SOL Automatic Következő autója? PRIUS, mi más!
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Prius 1997 (2001 - 2003)

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)