Kecsesen döger?s nagymacska
Szöveges ítélet
Még most is megvan a nagyvas, és nem is tervezem, hogy megváljunk t?le. Nem azért, mert nem lenne anyagi lehet?ség egy újabbra (ez most itt nem nagyarcúság), de egy ilyen kocsiba szerelmes tud lenni az ember.
Németországban vettem egy 75 éves öreg hölgyt?l, aki a Brief szerint 1992 óta tulajdonosa volt és a kutyáit hordta vele állatorvoshoz. Szóval nagyon egyben van az autó, még most is megnézik az utcán. Összesen kb. 30000 db-ot gyártottak e típusból, és néhány példány van csak szép állapotban, f?leg Németországban.
Iszonyat kényelmes ülései vannak, nagy a hely elöl/hátul - habár 185 cm magasság felett nehéz kiegyenesedve ülni benne -, gyönyör? a hangja, iszonyat stabil még 200-220 körüli tempónál is. 1989-es évjárat, és a légzsákon kívül nagyon sok olyan extra van benne, amit a mai kocsikhoz is drága extraként lehet csak megvenni. Pl. négykerék hajtás, klíma automatika, sebességfügg? hanger? szabályzás, tempomat, szintszabályzó, gyárilag sötétített hátsó üvegek, hengerenkénti 4 szelep, stb.
Lehet vele alázni is, de nem igazán városi men?, hanem autópályás. A futóm? nem nagyon szereti a pesti akadálypályát.
Az öreg hölgy ezután vett egy A8 4.2-t, erre fáj most egyedül a fogam.
Hibalista
- F?tés vezérl? elektronika, h?t?víz kiegyenlít? tartály, tolótet? motor, m?szerfal világítás, futóm? (gömbfejek, szilentblokk, lengéscsillapítók), motorháztet? tartó teleszkópok
Ide hordtam szervizbe
Érd, Bényi Zoltán 30 9905692
Csak V8-cal foglalkozik, mindent tud a gépr?l, korrekt, olcsó.
A gyári alkatrészárak a csillagos ég felett vannak néhány km-rel
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 36000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | Passat, 2000 évjárat | Következő autója? | A8 vagy Mercedes E osztály |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |