A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » X1/9 (1972-1989)

X1/9 1,5 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Sportkocsinak látszó tárgy

Szöveges ítélet

1999-ben vettem, életem els? autója. Csak elfogultan tudok róla szólni. Kemény, pattogós futóm?, zörg?s kaszni, zajos utastér, 100 fölött a motorzajt elnyomja a szélzaj... mégis imádom. Mindenütt mosolygós arcok fordulnak utána. Nagyon sportos teljesítményt ne várjunk t?le, az 1,5-ös motor papíron 85 lóer?, mára így 200 ezer km körül kb. 70 lovat számlált össze a mér?pad. Ez mozgat 930 kilót. Azért 160-170-ig meg lehet zavarni, a 130-at tartósan is szereti.

Igazi klasszikus technika. Karburátor, röpsúlyos gyújtás, 4 tárcsafék de szervó nélkül, ABS-r?l és egyéb hárombet?s kiegészít?kr?l szó sincs, a kormány szintén szervómentes. Egy garázsban, de akár az út szélén is, minimális szerszámkészlettel, olcsón karbantartható. A gépészethez minden alkatrész kapható, újonnan vagy bontóban (sokminden egyezik más Fiatokkal, Polskival, Ladával), vagy felújítható. A kasznira vigyázni kell, mert rozsdásodik, mint minden régi olasz autó. Javítóelemek legközelebb Németországban kaphatók, er?sen nyugati áron.

Vezetni csodálatos élmény, f?leg tavasztól ?szig, levett tet?vel... a kabriózás egyik legolcsóbb módja. Én télen is használom, mert nem futja két autóra meg garázsra. Télen is remekül használható, még a f?tése is jó. Hosszú utakra is kényelmes, a két csomagtartóba a két utas összes cucca belefér.

Hibalista

- Befecskendezés és gyújtás elektronika (utólag rászerelt cucc volt, végül visszaépítettem a gyári karburátort és röpsúlyos gyújtást, azóta hibamentes), kuplung hidraulika, generátor, vízpumpa. De ezek természetesek egy 20 év feletti kocsinál.

Ide hordtam szervizbe

Molnár Róbert - Bp. XX. Bácska út 21/B
Motor, karosszéria, fényezés, minden.
Biztosításra is.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Csendes György (Csendi Kft.)
Bp. XVI. Újszász u. 20.
Motor és elektromosság javító

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1980
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? Eszem ágában nincs lecserélni!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat X1/9 1972 (1972 - 1989)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)