A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 900 (1978-1994)

900 2.0i coupé 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Klasszikus egyéniség

Szöveges ítélet

Imádom!! :)
Céges autóként kaptam meg, mikor az el?z? használója újat vett. Már el?tte is szemeztem vele, volt valami egyszerre megnyugtató és szokatlanul figyelemfelkelt? benne.
Belülr?l - tudom, sztereotipia - de repül?s feelingje van, logikusan elhelyezett kapcsolók, a kis "Fasten belts" felirat...
Sajnos ismerettségünk kissé zaklatottan kezd?dött, ugyanis néhány nappal az els? randink után megtörtem egy szalagkorláton a jobb elejét, kb. 40-nel rézsút vágódtam neki, mert egy lejt?s kanyarban a síkos úton megcsúsztam. Részben az én hibám volt, de mint utóbb kiderült, a f?fékhenger nem volt teljesen "tömör", ezért késve jött a fékhatás, de akkor hirtelen...
Nekem semmi bajom nem lett, az autó (aki akkor már a Saabina névre hallgatott) is menetképes maradt, bár elég siralmas látvány volt az eleje. De gond nélkül elfurikáztam vele még 300 km-t így, míg szervizbe került. Érdemes megemlíteni, hogy a motorháztet?t a deformációk miatt nem lehetett lecsukni, ezért dróttal rögzítettem le, ami az autópályán egyszercsak elszakadt az állandó mocorgástól, de köszönhet?en az egyedi kialakításnak (el?re billentve nyílik) nem vágódott fel. Rácz Mobilnál szépen rendbehozták utána.
Saabina nagyon strapabíró, biztonságos, elfogadható fenntartási költségekkel, persze a kissé id?söd? autók hol itt, hol ott el?jöv? apróbb gondjaival. Összességében a 7 év alatt nem költöttem többet rá, mint kollégáim a saját, fiatalabb német/japán autóikra.
Motorikusan még mindig semmi komoly baja nincs, a h?t? miatt került trailerre (elfolyt a víz), a gyújtáskapcsoló miatt meghalt az elektromos rendszer egyik reggel és az említett fékprobléma volt a legpocsékabb gondja, de csere után elmúlt.
Az alja kicsit alacsony, árkokkal teli földesúton, fekv?rend?rön hajlamos odaverni magát, és az nem tesz jót az amúgy is korrózióra hajlamos kipufogónak.
Még a 8 szelepes kétliteres, nem turbós motorral is er?s (ha jól tudom, 115 LE), nagy sebességnél is jó útfekvés? (bár oldalszélre érzékeny), hihetetlenül óriási raktér (belefért egyszerre egy hosszúlétra, egy fürd?szobaszekrény, meg mi ketten), és egyedülállóan stílusos, különleges formák és megoldások, az ülésf?tés kellemes luxus (itt alapfelszereltésg volt) télen. Et??l eltekintve semmi extra, szürke plüss kárpit és kész.
Abszolút megéri a pénzt. Pusztán anyagi szükségb?l adom el, ha tehetném, megtartanám és felújítanám. Nem hiszem, hogy akad még egy autó, ami ennyire a szívemhez n?...

Hibalista

- Sajnos, az árakra nem emlékszem, akkor még céges autó volt, és nem én fizettem a számlát. De általában elmondható, hogy Ráczéknál sok bontott alkatrész van jutányos áron.
- H?t? kilyukadt (csere bontottal, kb 15e),
- AC pumpa csere,
- Generátor elektromos rész javítás,
- gyújtáskapcsoló csere (érdekes volt, egyszer csak nem indult a kocsi),
- Kuplung üzemszer? elhasználódás miatti csere,
- Kormánym? felújítás (üzemszer?),
- Kipufogó a középs? és hátsó dobnál kilyukadt korróziótól,
- Bal hátsó szilent (üzemszer?),
- Els? váznyúlványok korrodáltak,
- Féltengely kihajtás "csillag" csere,
- F?fékhenger csere (tömítetlenné vált)
- Féknyereg csere (ez rükvercben koppant - de csere után megint egy id? múlva visszajött a hang, aztán hagytam, mert kit érdekel, kárt nem csinált) :)

Ide hordtam szervizbe

Rácz Mobil Kft.
1174 Budapest
Táncsics M. u. 61-65.
258-4840

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1986
Kényelem (8) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 130000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 601 Következő autója? Saab NG900
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 900 1978

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s